ellinorjohannesson

Vad gör jag vaken?

Kategori: Allmänt

Jag som är van vid att stirra i taket på nätterna har små tips till er alla som inte vet vad ni ska hitta när ni inte kan sova! :)

  • Spela GTA - Helt enkelt bara sjukt kul!
  • Spela gitarr - O.B.S tipset är endast användbart om man har en mamma som jobbar natt!
  • Yoga - Med det menar jag typ rulla runt i sägen tills du hittar en bekväm position nog att stanna i över fem minuter.
  • Kolla på film - Min kvälls favorit är garanterat Despicable me.
  • Chatta med allt som lever - Konversera med andra nattugglor. Riktigt givande eftersom att man ofta blir en poet när man är som tröttast.
 
Nu ska jag sminka av mig och om universum tillåter mig så somnar jag gärna snarast. Har ju något rikigt viktigt att göra imorgon!! AAAAAH - Exited scream!!
 

Kommentarer

  • JelliShakeThatAssNigga säger:

    Finaste och bästaste bro, hoppas du ej blivi lessen för d som hände igår. Finns här alltid för dig och kommer strömma kärlek till dig om du e nere XD
    Du e bäst iaf, och glöm ej messa mig va som hände när du träffade andra personen! (Skriver ej namn för vill ej lämna ut din privat liv.)
    Keep shakin that ass nigga, cuz ur the best! <3

    Svar: i love you broe <3
    ellinor johannesson

    2012-09-24 | 05:58:13
  • Manda säger:

    Hahah ne jag tycker om den bilden, den är fett gammal och det var den finaste av dem gamlaste jag kunde hitta :P

    Vi måste betala biljetterna snart!!

    Svar: Jag ska beställa min imorgon eller på onsdag! :D
    ellinor johannesson

    2012-09-24 | 13:02:39
    Bloggadress: http://mandee.blogg.se

Kommentera inlägget här: