ellinorjohannesson

Dagen idag då!

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag utav att dörren smälldes igen, min första tanke var: Åh nej Alexandra är här...
Alexandra är min 22 åriga, underbara, disney älskande, munspelande, taktlösa syster :) Jag älskar henne något otroligt men hon är helt mongo.. Man märker när hon är hemma. Från vardagsrummet hör man någon sjunga extremt högt:
Havet är djuuupt, havet är djuuupt, nere på botten, här är det toppen, titta å njuut.......
Eller så vaknar man utav att hon ritar mustasch eller penisar på mig..

Ja iallafall... Det vaknade jag utav imorse! Och sen gick jag och köpte sushi till mig, min syster och våran fina mamma. Sen kom Sander hit, vi köpte godis å läsk å satt å kolla på tv, fett chill as usual :) Och nu sitter jag och snackar med Kajsa i telefon. Helt okej kväll för en ensam 17åring va? :)

Och jag har pratat med Kuba i skype idag!! Så jävla skönt att se honom! Dags att komma hem nu bror, jag saknar dig!!

 
 
 
BÄSTA BROR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: