ellinorjohannesson

Im back!

Kategori: Allmänt

Nu är min dator tillbaka och jag ska börja blogga regelbundet igen, läsarna har minskat en hel del för att jag har vart borta så länge!
Ni får en kort update på vad som hänt!

* Min pappa kom till sthlm idag och ska jobba här i två månader vilket betyder att jag får träffa honom jätte ofta!
* Min mamma fyller år imorgon och hon ska få en jätte fin present!
* Min bästa bror Jamie fyller 18 imorgon så jag ska fira den jäveln oxå! :D
*Min mamma åker till Indien snart och då ska jag och Sander typ bo ihop hos mig (Endast nödvändigt för att han går restaurang skola och kan laga fett god mat, tillskillnad från mig som tillochmed lyckas bränna rostmackor....)

Nu ska jag hänga med Kuba och göra mitt foto projekt.
 
 
 


På återseende.

PEACE!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: