ellinorjohannesson

Hopp!

Kategori: Allmänt

Pappa andas så pass bra på egen hand så att personalen beslutade sig för att ta bort tracken, vilket ger honom mer tillgång till sina stämband. Det här skrev min faster till mig och resten av släkten idag efter hon hade varit och besökt honom:
 


"Har nyss kommit hem från Jörgen, han tittade på mig hela tiden och pratade men tyvärr hör man inte vad han säger för han är väldigt slemmig i halsen efter tracken. Jag frågade om han hade ont nånstans och då sa han NÄ. Han sparkade med benen och rörde armarna hela tiden. Det första han sa när vi kom var HERRE JÄVLAR . Både jag och Tobbe tyckte att han sa det. När jag efter en timme sa att nu måste vi åka hem så sa han NÄÄ och höll min hand så hårt att jag inte kunde komma loss. Det kändes hemskt jobbigt att åka. Men jag sa du måste vila så orkar du prata mer nästa gång och då blev han lugnare. Jag och Jennelie åker dit imorgon igen."

 
 
 
Jag är så jäkla lycklig! Jag ska dit på söndag och ser fram emot att kanske få höra hans röst! Hoppet strömmar igenom hela min kropp. AAAAAHHH!!

Vill bara ha tillbaka min tokiga pappa!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: