ellinorjohannesson

Förbannat trevligt väder! :)

Kategori: Allmänt

Det är sol och inte så jätte kallt ute, jag funderar på om jag ska gå och köpa lite sushi för mina sista pengar... Jag har ätit så sjukt mycket sushi dom senaste veckorna, men jag tröttnar aldrig! :)
Just nu sitter jag på skype med Kuba som är i spanien, fett skönt att se honom igen!! Han har bara vart borta sen i onsdags men det känns som att jag inte sett honom på ett flera månader.. Oh well...

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra idag och det är jätte jobbigt. Det är så mycket skönare när man har lite planering men jag har verkligen inte aning.. Jag vill på fest för jag har inte festat på jätte länge, men jag har knappt några pengar så det får nog bli någon annan dag. Men nu ska jag laga lunch så vi får höras senare! Ha det så bra, peace!!
 
 
 


Sushi bild från igår men mamma och min fina syster, men mamma ville inte synas så det fick bli såhär haha :) Puss på er mina fina!

 

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: