ellinorjohannesson

På riktigt. Jag är så jävla trött på det här

Kategori: Allmänt

Varför saknar jag dig? Vi hade ingenting speciellt, vi hade knappt någonting alls. Som Signe sa, du använde bara mig som en språngbräda.

Jag vet att jag inte förtjänar dig efter det jag gjorde, men jag ångrar mig så sjukt mycket och jag hoppas verkligen att du förlåter mig någon dag... Jag vet inte varför jag saknar dig. Vi hade det inte ens bra.. Oftast inte iallafall... Minns bara dom bra sakerna. Så jävla sjukt, jag som bara trodde att vi hade en sommar fling. Det var tydligen mer än så. Jag kan bara komma ihåg dom bra och roliga sakerna vi gjorde. Jag kan inte ens gå förbi bläcktornsparken utan att tänka på dig. Jag tror inte att jag är kär men jag saknar dig iallafall.. Just so you know

Kommentarer


Kommentera inlägget här: