ellinorjohannesson

Mamie växer faktiskt oxå!

Kategori: Allmänt

Min kära mamma fyller 50 om två månader och jag har en liten idé om vad jag ska göra. Det är inte helt klart men det är garanterat en plan jag har att utveckla :) Känns som att jag har lite för många bollar i luften just nu, först är det ju självbiografin som jag inte verkar komma någon vart med, mammas fest som är i november, kopparbergsmarken nästa helg med manda, kärleks strul och såklart plugget då. Har knappt någon energi till någonting.

Iden till mammas present är något jag bara kom på häromdagen när jag hörde Miley Cyrus låt - Butterfly fly away. Jag vill göra en cover på den och ett bildspel på mig och mina syskon. Och den som får ta Billy Ray Cyrus stämma blir nog min storebror Daniel om han går med på att sjunga en bög låt, eller så kör jag den stämman oxå. Det svåraste blir att låna studio. Jacob har hemmastudio och har sagt att jag får låna den om jag vill men jag vill inte att han ska höra mig sjunga haha. Alla andra jag kan låna ligger i Dalarna, och om jag ska spela in det där så finns ju risken att jag inte hinner finslipa det. Jaja som sagt så får jag spåna mer på den idén och se om jag kommer någonstans. Men lyssna gärna på länken här och säg om ni tycket att det är en bra idé eller om ni har förslag på förbättring! :)

http://www.youtube.com/watch?v=U_eBRwn8G40


 
Like a baws. PUSS! 
 

Kommentarer

  • JelliShakeThatAssNigga säger:

    Hahha lilla tjockissssss!!! Bra ide! :D

    Svar: Sluta mobbas!!
    ellinor johannesson

    2012-09-21 | 03:27:56
  • Anonym säger:

    Skitargs studio i haninge?

    Svar: ja jag tänkte oxå på det men det beror ju på om danne vill vara med å sjunga... :/
    ellinor johannesson

    2012-09-22 | 15:10:21

Kommentera inlägget här: