ellinorjohannesson

JagÄlskarJagÄlskarJagÄlskarJagÄlskarJagHatar

Kategori: Allmänt

Det var en sjukt kul kväll igår. Fylld med både skratt och gråt. Var på grönan först och sedan drog jag vidare till Skinnis. Och med tanke på att jag inte sovit något natten mellan torsdagen och fredagen och dessutom inte käkat något så behövde jag inte dricka speciellt mycket för att bli påverkad. På vägen hem så lämnade Gurra mig med hans kompisar, as sköna människor! Men jag pallade inte sitta på donken för att jag mådde så jävla illa av lukten så jag bestämde mig för att dra mig hemåt redan runt kl 1. Utanför spärrarna kommer två as packade 96or å säger hej till mig, jag vart as förvirrad och trodde alltså att jag kände dom trots att jag inte hade en blekaste om vilka dom var. Dom sa hej typ 30000 ggr.. Det slutade med att jag bröt ihop av garv i rulltrappan å typ la mig ner på perrongen, as konstig. Jaja jag hoppade av i Skanstull å där står Karol, Niclas och Chris. Jag lekte helt cool haha å hälsade bara på Niclas å Karol eftersom att Chris hatar mig. Så gick jag vidare. Jag kom bara 20-30 meter sen var jag tvungen att sätta mig ner för att jag fick svårt att andas. Vet inte om det var för att jag saknar honom eller om det var för att jag saknar honom eller för att jag skämdes.. Men iallafall. Jag satt där i typ 3 min sen såg jag att Niclas var påväg tillbaka så jag ropade på han så satt vi å snackade i typ en halvtimma sen drog vi hem till mig för att käka pizza, fett värt. Kajsa kom hit sen å sen drog dom till sig. Jag körde en tvärdäck delux å nu vaknade jag av att asse ringde, fett lövley. Nu ska jag fortsätta på min självbiografi. I den här farten så blir den klar tills i påsk :) PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: