ellinorjohannesson

Siempre estaré en el amor.

Kategori: Allmänt

Jag trodde på allt du sa. Jag hoppades på att få börja om. Jag mådde bättre än någonsin.
Du kan vara den bästa skådespelaren jag någonsin mött.
 
Du har fått tillbaka allt, jag har raderat ditt nummer, din facebook, jag har tillochmed blockat dig på instagram, jag hoppas du gör detsamma, vill inte ha dig i mitt liv längre. Jag ska radera varenda bild och video innan jag bryter ihop totalt. Mitt hjärta gör ont. Det gör fan ondare nu än vad det gjorde den 6e maj. 
 
Jag kommer inte sova på veckor, inte äta, inte plugga. Allt är påväg utför och jag känner hur sammanbrottet närmar sig. Jag vet äntligen vad jag vill. Och jag kan inte få det. Jag trodde aldrig att det skulle sluta såhär.
 
Jag ligger ensam i min säng och gråter. Du är den enda som kan göra mig så här svag. 
 
Det har visat sig att alla har lätt att säga Jag älskar dig bara för att få det dom vill ha. Det är väl inte så konstigt att man inte kan lita på killar när dom ständigt visar sig vara idioter. Har tappat tilliten till allt nu.
 
 
So I know, we got issues baby, true true true. But i'd rather work on this with you then to go ahead and start with someone new.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: