ellinorjohannesson

Håll i mig och släpp aldrig taget.

Kategori: Allmänt

Jag har redan vunnit. Det känns riktigt bra att veta att du kommer ångra dig :) Jag vet att jag egentligen inte borde leta efter kärlek men jag är så jävla sugen på att bli riktigt kär igen. Ha någon att ligga inne hela vintern med. Gosa, gosa, gosa!

Anyways, jag har ju blivit så grymt dålig på att uppdatera bloggen så jag tänkte ha en frågestund. För, lets face it, det är ju roligare att blogga om man får respons ;) Så fråga på mina kära! Kom gärna med förslag på vad ni vill se mer utav osv!

Puss!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Jag undrar hur lätt du har att bli kär för att det verkar verkligen som att du skriver om olika killar hela tiden haha. Jag menar inget illa, undrar bara! Puss :)

    Svar: Hej! Jag faller ganska lätt faktiskt men lika lätt tappar jag oftast intresset så jag brukar leta efter det som jag tror kommer leda någonvart. Jag skäms ofta över att jag faller så lätt som jag gör men eftersom att det ofta inte blir långvarit så behöver jag inte oroa mig :) Hoppas att det räcker som svar.Tack för frågan! :)
    ellinor johannesson

    2012-10-24 | 14:40:57
  • jamie niggaaaaaaaaaaaaaaaaa säger:

    Vad är en resa du drömmer om o åka? :D

    Svar: Jag har alltid velat åka till Australien eller Dubai. Men just nu så är det Spanien jag är mest taggad på av någon anledning. Så länge det är varmt så klarar jag mig! Men... Jag gillar att kolla på ovanliga saker, typ landets kultur osv. Jag har redan sett pyramiderna, eiffeltornet, stone henge, london eye mm. Jag skulle vilja se Machu Picchu i Peru men vi får väl se vart det leder :) Tack för frågan, puss bästa bror<3
    ellinor johannesson

    2012-10-24 | 22:48:00
  • JAMIE NIGGAAAAAAAAAAAAAAAAAA säger:

    Du får väl ja spara ihop så vi kan åka till Peru nångång i framtiden då :D <3

    Svar: Låter som en bra plan!! <3
    ellinor johannesson

    2012-10-25 | 23:12:29

Kommentera inlägget här: