ellinorjohannesson

Det måste va på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt.

Kategori: Allmänt

Ska man säga till någon att man älskar den så är väl poängen att man ska mena det? Och att man ska hålla fast vid det?
Det är här du skiljer dig från andra killar. Du kan säga något som du inte menar bara för att få något du vill ha. Det stör mig. Om du ska vara falsk så kan du gå till någon annan. Jag förtjänar bättre. Det vet jag själv.
Men jag har alltid valt första bästa, jag väntar aldrig på dom bättre alternativen.
Fast nu finns det ju faktiskt någon.
Någon som jag vet skulle behandla mig som guld. Någon som jag saknar redan 2 minuter efter han åkt, någon som ger mig uppmärksamheten jag behöver, någon som bekräftar mina känslor på det mest magiska sätt. Jag vet att han tycker om mig som jag tycker om honom. Det kan jag se på honom. Hans ögon ser nästan nykära ut. Jag blir så glad och nervös när jag är med honom. Och det skönaste är att han inte stressar mig, han visar mig att man kan tycka om någon och ändå gå långsamt framåt.
Det värsta som skulle kunna hända nu är att det visar sig att jag har inbillat mig det här. Att han kanske inte alls är intresserad utan bara vill vara vänner. Men vi får väl se. Godnatt nattugglor.
 
 
 
 
Maybe I should stop running?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: