ellinorjohannesson

Allt rasar och jag följer med.

Kategori: Allmänt

Jag älskar dig.

Varför gör du så här? Är det pågrund av henne? Är det pågrund utav att du insett att jag är hjärndöd och ständigt gör misstag?

Låt mig berätta en sak för dig. Jag har mognat. Jag vet vad som är fel och försöker ställa allt tillrätta genom att berätta sanningen. Igår slog min dröm in. Jag vågade. Jag sa allt jag ville få sagt och du förlät mig. Men vad händer nu? Jo, jag mår sämre än någonsin. Bara pågrund av dig. Hämta din skjorta och det meningslösa halsbandet på tunnelbanespåret i Skanstull. Om vi har tur så kanske du stryker med. Jag har förlorat min Tintin och jag kommer alltid hata att det slutade såhär och alltid ångra att jag gav mig in på  det här. Borde förstått att det skulle bli såhär.


Kommentarer

  • Manda säger:

    Glöm det förflutna och lev i nuet, du är värd mycket bättre än omogna ex.. Du kommer hitta nån som låter dig vara den du e, låta dig lyssna på den musik du vill och spotta hur fan du vill :))) <333

    Svar: jag älskar dig :')<33
    ellinor johannesson

    2012-10-21 | 13:25:12
    Bloggadress: http://mandee.blogg.se

Kommentera inlägget här: