ellinorjohannesson

Jag ska bosätta mig på en liten ö

Kategori: Allmänt

Jag är så trött på det här jävla dramat som pågår runt mig jämt! Jag står mer än gärna utanför saker men lyckas ständigt bli inblandad mot min vilja.... Fan just nu vill jag typ dra till Norrland å gifta mig med en rik bonde eller nåt..
Kanske ska ge er en liten förklarning!
För ca två veckor sen så lärde jag känna en skit trevlig kille på en fest, som får kallas "Marcus", jag hade träffat honom två ggr innan men aldrig fått chansen att snacka med honom, jag lärde känna honom via en annan kompis som heter "Erik" föresten... Jag satt iallafall en hel kväll och diskuterade med "Markus" om att jag hatar smöriga killar, han tog mitt nummer och dagen efter fick jag ett mess där det stod: Du har vackra ögon, ditt hår är som sammet, jag smälter.
Jag vart fett förvirrad och undrade vem det kunde vara, jag får svar och det är från den där killen då... Senare den dagen så skulle jag och "Marcus" mötas men jag skulle käka å då skrev han: Men käka med mig då.
Helt normalt, ingen stöt eller liknande. Då berättar jag det för min tjejkompis "Amina" som tydligen har en liten crush på "Marcus" och hon blir fett ledsen typ och därför börjar dom två bråka. Och "Erik" blir fett sur på mig för att han tror att hans kompis har bjudit ut mig. Så allt är ett missförstånd och oavsett hur mycket jag förklarar mig så skiter alla i.....
Och igår gjorde jag en sak jag ångrar, jag tänker inte säga vad men jag träffade en person och det vart lite drama typ. Och när mina kompisar frågade vad som hände så ljög jag å sa att inget hänt för att jag skämdes över situationen och ångrade allt, men som vanligt så ska "Robin" bli förbannad på allt jag gör, för att han är min master...

JAG ÄR SÅ J*VLA TRÖTT PÅ MÄNNISKAN!!! Men jag kan inte skita i han (No emotions involved), vet inte varför.
F*******N!
Folk tror att så fort jag umgås med en kille så ska jag haffa eller så är jag kär.. WTF?? Jag kom nyss ur ett förhållande, låt mig andas förf*n..
Ursäkta nu ska vi ha det trevligt istället... Nää det går inte.
Puss och bajs nu ska jag möta Adam, hoppsan menade "Markus" ;) hehehehehehehehe
Kolla vad smörisen håller på med hahahahhahahhahahhahaha, ur funny.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: