ellinorjohannesson

I did it for me.

Kategori: Allmänt

Nya tider,  nya rutiner, nya tag. Jag är 17 och singel. What to do, what to do?
Bloggandet ska börja igen, jag ska ta tag i plugget å jag ska umgås mer med mina vänner, 2012 ska bli mitt år..
Jag ska bli snygg å vältränad tills i sommar, inte för någon annans skull utan för min egen. Så från och med imorgon så ska jag börja gymma regelbundet och äta nyttigare. Weey.
Dom senaste månaderna har varit extremt hektiskta och turbolenta, därför valde jag att lägga bloggandet åt sidan. Jag är ledsen över avbrottet men jag är tillbaka på banan och det känns riktigt bra!
Igår tog det slut mellan mig och Sander, med 3 veckor kvar tills ett års dagen. Tiden med han har varit underbar men det funkade helt enkelt inte. Trubbel å grubbel...
Mer om glada saker nu då. Jag har kommit in på alla gymnasieskolor jag sökt, iallafall på preliminära valen! Good news!
Jag måste verkligen sova nu, insåg nyss att klockan är tjugo över fem på morgonen å jag ska upp till skolan snart, ha det bra iallafall, jag skriver nog lite från skolan imorgon.
PUSS & GODNATT

Kommentarer

  • Anonym säger:

    2012-05-07 | 22:39:43
  • Anonym säger:

    Snälla kan inte du berätta, vad som hände mellan dig och Sander ?

    Svar: Jag vet inte... Ju längre in i förhållandet vi kom desto mer bråkade vi.. Och jag lyckades klanta mig ett x antal ggr och vi båda behövde mogna. Skulle jag kunna ångra beslutet att lämna honom så skulle jag nog inte göra det. Visst har jag tänkt tanken en miljon gånger. Ibland så tror jag att jag aldrig kommer kunna bli så kär igen.. Självklart så mådde jag sjukt bra med honom och han var det bästa som hänt mig men tillslut så vart det bara osunt.. Tack för frågan och förlåt för det sena svaret!
    ellinor johannesson

    2012-05-07 | 22:40:44

Kommentera inlägget här: