ellinorjohannesson

Dags för uppdatering!!

Kategori: Allmänt

OJOJOJ vad jag glömmer bort att blogga, URSÄKTA!! Jag ska fixa min header, vet att många stör sig på att jag inte har någon, men som ni kanske vet så är jag inte så insatt i teknik världen så jag har absolut INGEN aning om hur man ska göra det snyggt men om ni verkligen bryr er så kan ni ju sitta kvar, förhoppningsvis så är ni ju inte här för att kolla på headern?? eller...

Från och med denna vecka och fram till sommarlovet så går jag bara skolan tors å fredagar, asss ssoooooofft!! Är godkänt i allt nu så ser fram emot att få besked om vilket gymnasium jag kom in på :)
Om jag ska beskriva dom senaste veckorna med 5 ord så skulle det nog bli... D R A M A
Allt har varit överdrivet, surrealistiskt och en aning obeskrivligt..... Hmmmmmm
Nu ska jag gå å köpa pizza sallad, är fett sugen, ciao!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: