ellinorjohannesson

Löv dat little puppy!!

Kategori: Allmänt

Hej allihopa. Jag är jätte ledsen över att det blivit så lite bloggande dom senaste veckorna men jag skriver så fort jag har chansen! Det enda speciella som hänt på sistonde är att jag var på intagningsprov i tisdags, jag har sökt promotion på rytmus, verkar skit kul :) det gick riktigt bra måste jag säga så nu är det upp till dom. Och här kommer dom största nyheterna!!...... Jag ska bli moster!! Min syster och hennes pojkvän ska få en bebis om 2 veckor, en liten tax bebis! :) Lilla Ronja, söt som socker!! Så det blir mycket  hundbilder uppe snart :) Nu får ni bara en bild på min systers pojkvän Tintin och deras blivande bebis Ronja <3
Så jävla söt! Dessutom så har hon världens snällaste och underbaraste föräldrar, Loke och Maja! Vi får väl bara hoppas på att Ronja fått ärva lite av varje från både mamma och pappa! :) Looove!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: