ellinorjohannesson

Förlåt mig!

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag inte bloggat så mycket dom senaste veckorna men mitt internet går mig på nerverna! Förlåt mig! Ni får inte tro att jag har glömt er, mina fina! Jag har bara lite svårt att skriva när internetanslutningen dör jämt och ständigt. Det gör lite som det vill helt enkelt. Och hemma hos min pojkvän får jag inte blogga eftersom att han inte tycker om att jag gör det, anledningen till att han inte gör det är för att jag tydligen blivit för feminin sen när jag började blogga, borde inte han vara glad för det?

Idag stannade jag hemma från skolan iallafall pga influensan... Febern har försvunnit (tack gode gud) men halsen ger mig ett levande helvete. Men jag blir nog frisk snart, bara jag får vila lite :)

Internet ska funka nu men man vågar aldrig lita på det men vi får väl helt enkelt hoppas, skriver lite senare!

Farväl gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: