ellinorjohannesson

Äntligen fredag!

Kategori: Allmänt

Jag sitter på samhälls lektionen med min jobbiga lärare hiv-siv! :) den här veckan har varit lite uppochner, mycket bra och mycket dåligt, jag tänker inte gå in mer på det här.
Jag sitter iallafall och tittar på mina fantastiskt begåvade vänner, nämligen kilarna i nian i kulturama. Jag var på deras julshow i december och fick helt ärligt rysningar av deras verision av Queens låt - I want it all. Min pojkvän sitter bakom trumsetet och några längst fram på scenen är riktigt bra vänner till mig! Kolla in videon och ge den en kommentar eller något! http://www.youtube.com/watch?v=CRqMiYjuHEo FANTASTISKT!! :)
Tittar även igenom min mobil och hittar tusen videoklipp på André när han var hos mig för några månader sen, han är en riktigt grym sångare och jag älskar hans röst, för er som inte gillade honom i Idol vill jag bara berätta att han inte visade allt han kan, han är otroligt begåvad! Det kan jag lova er :)
Nu är det dags att gå på lunch, om jag får internet att funka hemma så skriver jag något ikväll! Annars hörs vi på måndag! Äntligen helg!! Puss på er!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    blogga lite mer, du gör inte ofta in lägg, men de skulle vara roligare att läsa bloggen när man får läsa nya inlägg och inte samma om och om igen! Haha

    Svar: Mitt internet la ju av fram och tillbaka hela tiden och nu har mitt sommarlov tagit över men nu är jag tillbaka på banan!
    ellinor johannesson

    2012-03-21 | 12:39:02

Kommentera inlägget här: