ellinorjohannesson

Tänk om alla människor var som ballonger, sprängs när dom får för mycket luft.

Kategori: Allmänt

Hejsan, jag som ny bloggare tänker inte börja med att skriva : Hej jag heter Ellinor och jag är ny här.. Bla Bla Bla trots att det är precis det jag nyss gjorde. Jag vill att mitt första inlägg handlar om något värt. Så här kommer en lång text på något jag stör mig på. Människor med för mycket luft är ju så så jävla störande, speciellt TJEJER med för mycket luft. Läste en tjejs blogg häromdagen där hon försökte övertyga folk om att hon var jätte lik Megan Fox vilket jag tycker är helt hopplöst. Den tjejen är jätte söt men inte det minsta lik Megan Fox, jag skulle tillochmed kunna säga att jag är mer lik Sean Banan än vad hon är lik Megan, så enkelt är det. Men det var inte det som irriterade mig, det jag störde mig på var att när folk kommenterade och sa att hon var söt men inte lik Fox så tjafsade hon emot och verkligen försökte övertala hennes stackars p12 kompisar att hon såg exakt ut som "årets sexigaste ikon" .

Som den här tjejen som bloggar som dom flesta hört talas om, Hanna Widerstedt. Självklart så har jag repekt för henne och låter henne ha sina egna åsikter och tankar om det hon vill men jag står inte riktigt för det hon säger. Jag tycker att det är respektlöst av henne att säga att hon har "fobi" för fattiga människor.. Man börjar ju undra om hon bluffar eller inte. Den här Hanna tycker jag har lite för mycket luft eftersom att hon skryter om sina pengar och sina KK´s å så vidare, självklart så är hon bara ute efter uppmärksamhet men jag står iallafall för det jag tycker, Hanna borde tagga ner lite.
Nu är det dags för mig att sova, jag uppdaterar mig imorgon, sov så gott bloggen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: