ellinorjohannesson

Shoppa med asse!!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit med min underbara Asse! Hon fick lön igår så hon köpte allt möjligt till mig (jag är såhääär pank som vanligt). Dagen började med att jag försov mig, mötte upp Nikol å Nawel på en cigg, kom sent till skolan, fick skäll av mina lärare (ovanligt?) och sedan dissade Jamie mig så jag lacka så jag mötte upp asse i liljeholmen istället, så kolla vi lite kläder, gick med hennes lillebror till frissan och sen drog vi till kista för att köpa en sminkborste, vi kom dit vid halv åtta (det stänger nio), vi hann in i två affären och kom ut med 1500.- mindre och Utan en jävla sminkborste, hjärndöda tjejer? Haha men vi har haft skitkul iallafall. Asse är bäst! Godnatt!
Gammal bild på mig och Asse!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: