ellinorjohannesson

Allting var ju enklare då, men inget kan bli vad det var.

Kategori: Allmänt

Jag saknar mina yngre år, jag vet att jag låter som en gammal tant men det är verkligen sant, när jag började kulturama så kändes allt mycket enklare men nu är det gymnsiet som gäller. Vänner faller bort, vissa vänner lappar man ihop vänskapen med men sen har man inte tid att ses pga allt plugg. PALLAAAAAR INTE... Flippmode.. Jag blir tokig på när saker förändras fast nu i efterhand så inser jag att det kanske är bra att inte se människor man sett varje dag i fem år hela tiden men det är jävligt jobbigt när man saknar någon men inte kan göra något åt det. Och, JA, jag erkänner att jag har varit en stor del till att man inte ses så mycket längre, jag har varit jävligt lat men nu har jag tagit tag i mina sömnproblem och allt går mycket bättre, därför känner jag att jag vill träffa mina gamla vänner... Jannki, manda, gea å michis är mina bästa vänner, det kommer dom alltid att vara trots att jag och gea har haft världens fight (vi är sams igen, jihooo) och jag å manda är i världens onödigaste bråk just nu men jag kommer alltid att känna samma sak för dom för att dom har alltid funnits där för mig och jag kommer alltid att älska dom (mer eller mindre haha) dom är underbara och helt fantastiska Men ibland blir det drama å då är vissa helt pain in the ass men det är väl ganska normalt, jag vet att dom hatar mig ibland oxå, thats why i love'em!! :) haha men nu känner jag attt jag borde börja dra mig mot skolan, börjar tjugo över ett, har en timmas lektion sen slutar jag -.- Hatar måndagar... Men innan skolan blir det solarium å efter plugget blir det att gymma å sen träffa Sander... Idag ör en riktigt depp dag, jag tänker för mycket... Jaaaaja nu
är det dags att sluta, annars tråkar jag bara ut er, stay in school! Byyyye!

geea.blogg.se
mandee.blogg.se
LÄS :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: