ellinorjohannesson

Önskar att man kunde skjuta skallen av folk genom datorn.

Kategori: Allmänt

Jag hatar alldeles för mycket ibland, jag tittar på bilder på människor jag ogillar och läser deras statusar och man vill bara slå sönder datajäveln.. Ursäkta mitt uttryck men jag är på så konstigt humör just nu just tack vara en enda person, och eftersom att jag inte vill utsätta mig för något riskfyllt så tänker jag inte nämna några namn. Blääää.
Jag tänker droppa negativiteten för en stund och berätta vad jag gjort idag istället, jihooo.
Idag var jag och bowlade med min klass (gooo särklassen!) och sen träffade jag Asse i kulturama å så kollade vi på när femmorna dansade, dom var sååå söööta!! Sen åkte vi hem till mig och så var jag med min syster lite och sen kom Marcus (alias Ragnar) och Sander hem till mig. Så min dag har varit bra förutom när personen som jag pratade om tidigare avbröt mitt glada humör!!
Nu måste jag sova, är supertrött men som tur är så har jag studiedag imorgon så det blir nog en rejäl sovmorgon!
GODNATT!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: