ellinorjohannesson

Nytt rekord!

Kategori: Allmänt

Den första januari så fick jag rekord med människor som kollade min blogg, det har aldrig vart så många förut å det är skit kul måste jag säga! :) Tack så mycket för att ni läser min blogg, jag blir jätte glad! Eftersom att det här antalet med människor inte är så speciellt många egentligen (trots att det är det för mig) så tänker jag behålla hur många det var som en hemlighet! Ni kan få en hint: Det var 2 siffrigt! Det är skit roligt eftersom att jag bara började blogga för två veckor sen ungefär. Jihoo :)
Jag har faktiskt fastnat litegrann för det här med att blogga nu, det är ett jätte bra sätt att skriva av sig på och det känns som att det var något jag behövde så det betyder jätte mycket för mig att så många läser, så imorgon blir det väl att fira antar jag, ett glas inca cola å lite riskakor, fredagskvällen är räddad! :)
Tack Tack Tack för att ni läser, hang in there, jag kommer nog bli roligare att läsa om tillslut! Hehe ..
Nu är det nog dags för mig att sova men jag skriver imorgon i skolan om jag har tråkigt! Jag menar, vem har kul i skolan egentligen?

Ni får en bild på min syster Alexandra idag eftersom att hon var här idag och eftersom att hon är så himla bra!
Puss & Kram!

Kommentarer

  • Erik säger:

    Cool Story Bro, Changed My Life

    2012-02-05 | 23:58:00

Kommentera inlägget här: