ellinorjohannesson

Kyckling alá Sander.

Kategori: Allmänt

Min älskling står och lagar mat till mig, det luktar jätte gott så nu börjar det saftas i munnen.. Idag har jag varit i skolan och pluggat och sen åkte jag hem med Sander och somnade samma sekund som jag la mig på kudden, jag drömde världens obehagligaste mardröm, för att göra en lång historia kort så träffade jag mina fina vänner Jannike, Gillary, Amanda och Michaela i min gamla skola kulturama, och det slutade med att det vart bråk, jag vart slagen av min klasskompis Alex och det slutade med att han skjöt Jannki :O Jag har kollat upp vad det betyder och enligt vissa hemsidor så står det att om en människa blir skjuten i en dröm så kommer den få ett långt liv, så varsegod Jannki! :) Det känns lite illa att jag drömmer en sån här dröm på Alla hjärtans dag haha men det funkar eftersom att jag vet att Jannki inte är död :) Nu är det dags att spela sims!! Jihoooo.. Inget liv :)

Glad Alla hjärtans dag älskling, jag älskar dig, du gör mitt liv komplett! Pussar, kramar & en massa kärlek till dig mitt hjärta!


Uttråkad bild,  puss & kram till er alla!

Kommentarer

  • Jamie mothafuckaaaaaa säger:

    This is what happens when a thug cries

    2012-02-15 | 23:45:29

Kommentera inlägget här: