ellinorjohannesson

Karma!

Kategori: Allmänt

Idag var det världens vänligaste dam som hjälpte mig och sander, vi satt på tuben och diskuterade hur vi skulle ha råd med både Dr Pepper åt honom och Powerking åt mig. Damen som var runt 60 års åldern vänder sig om och ger oss en tia och säger att det är bättre att hon ger det till oss än till dom jäkla tiggarna.. Hon beskrev det som att hon blev gladare av att se våra leenden. Haha skön tant :) Och vi tackar så mycket och går tillbaka till vårat, hon vänder sig om igen och ger oss en tia till och säger att Sander ska köpa en bulle också, så jävla gullig. Sander säger: Varför finns det inte fler människor som du. Då svarar hon med: Det undrar jag med, kom ihåg mig som norrlänningen. Så jävla skön hahahah.
Just nu sitter jag och Sander å tittar på Tunnelbanan och kramas. Med munkar, energidricka och en 1,5 liters Dr Pepper, jätte mysigt. Damen räddade våran dag! :)

Kommentarer

  • Tim säger:

    Cool Story Bro, Changed My Life

    2012-02-05 | 23:56:57
  • Sander......är fett heavy! säger:

    jag hitta tim! <3

    2012-02-08 | 22:28:38

Kommentera inlägget här: