ellinorjohannesson

Jag har inte tid med att Hata de som Hatar mig, för jag e för upptagen med att Älska de som Älskar mig

Kategori: Allmänt

Good news everyone! Jag och Manda är sams igen! Hon ringde häromdagen och bad om ursäkt vilket jag också gjorde eftersom att vi båda betedde oss jätte omoget och så pratade vi igenom det hela och nu är vi sams, bra va? :) Idag har jag bara varit i skolan å chillat typ, var med på musiken trots att jag inte behövde (jag ger mig själv en klapp på ryggen för det) och fick en plats i deras band, hahah, gissa vad jag gör?
SPELAR BONGOTRUMMOR!! Hahahahahha
Jamie spelar trummor, patricia sjunger och spelar gitarr och mimmi spelar bas... Å jag på bongon hahaha!
Jaja efter skolan så träffade jag sander och nu ska jag sätta mig och plugga eftersom att jag har varit ledig igår och är det imorrn med men det ska in 3 uppsatser tills på fredag, STRESSIGT...
Jag måste börja plugga nu... Faaaaan...  Jaja här har ni några bilder på hur jag håller mig pluggmotiverad. PUSS!
Sorry för att ni måste bevittna mig i morgonrock, men thats how I do!

Kommentarer

  • Jamie mothafuckaaaaaa säger:

    Spelar jag trummorna? o.O

    2012-02-08 | 20:49:46
  • Sander......är fett heavy! säger:

    cool story bro, i love you <3

    2012-02-08 | 22:25:37
  • Jamie mothafuckaaaaaa säger:

    DE FINNS BARA EN RIKTIG JAMIE YEEEEAAAHHHHHHH

    2012-02-09 | 02:02:42

Kommentera inlägget här: