ellinorjohannesson

In school..

Kategori: Allmänt

Jag sitter på  samhällskunskapen å har så jääävla tråkigt, våran lärare e så jävla slö... Förut ogillade jag henne gånger tusen men nu har hon iallafall visat att hon kan le. Adrian (alias Denver) sitter å leker med alla mina saker, han sätter min vante över min telefon och säger att det är en tupp och sätter den andra vanten sitter över min powerking... - Varför Denver? Jo för att den fryser såklart... Så jävla skadad kille!
Jaja igår så var jag å shoppade med Jannki, det var jättre trevligt och vi avslutade det med donken, tjockisar som vi är :) Jag köpte mjukisbyxor, en kofta, strumpor, underkläder och örhängen, ni får bilder när jag kommer hem, men nu ska ni få en bild på halva mig med min nya tröja och Denvers mina vantgubbar!
See ya!

Kommentarer

  • Alvin säger:

    Cool Story Bro, Changed My Life

    2012-02-05 | 23:57:29
  • Tim säger:

    Häftig Historia Bror, Förändrade Mitt Liv

    2012-02-05 | 23:59:24

Kommentera inlägget här: