ellinorjohannesson

Impossible doesn't exist.

Kategori: Allmänt

Jag tänkte dra en liten kort presentation om mig själv eftersom att jag inte gjort det än. Jag heter Ellinor men föredrar att bli kallad Elli, jag blir sjutton nu i april, vilket betyder att jag är 95a. Jag är uppväxt i Haninge och bodde i en liten skithåla i Dalarna i ett och ett halvt år, byn heter Kopparberg, jag trivdes jätte bra då men nu anser jag att det är en aning dött. Jag flyttade till söder för nästan tre år sen så jag bor i skanstull å jag trivs riktigt bra. Jag har fantastiska vänner och en underbar pojkvän som heter Sander! Jag älskar att sjunga trots att jag inte är speciellt duktig på det och jag ÄLSKAR att sminka mig, det är inte direkt så att jag sminkar mig varje dag men jag älskar ögonskugga och sånt, därför ska jag söka stylist programmet :) Jag går IV på fryshuset just nu pågrund av att jag gjorde mycket dåliga val sist jag valde gymasium, så det fick sluta såhär :P Så nu gäller det att hålla tummarna så att jag kanske får komma in där jag vill :)


Nu måste jag plugga, usch usch usch. Skönt att det är fredag imorgon iallafall :) Puss & Kram!

Kommentarer

  • Jamie mothafuckaaaaaa säger:

    BLOGGA MER GÅNGER DIN JÄVLA IDIOT, OM DU NU SKA VARA EN TJEJ GÅ ALL IN!!! -.-

    2012-02-12 | 07:18:34

Kommentera inlägget här: