ellinorjohannesson

Counting all the asholes

Kategori: Allmänt

Idag insåg jag att jag måste radera några människor ur mitt liv. Dom delar bara med sig av sin negativa energi. Usch vad jag hatar det. Här kommer en hiss och diss bara för det!
Jag hissar:
*Ärliga människor.
*Människor som visar respekt
*Människor som inte avbryter när man pratar (trots att jag själv har en tendens att göra)
Jag tvärdissar:
*Idioter eller irriterande människor
*Utnyttjare eller snyltare
*Människor som låtsas vara ens vän och sedan skiter i en.

Just nu sitter jag och michis och äter muffins och kollar på Biggest loser. Det visar dom alltid på mitt gym hahah, bara för att motivera en att träna typ. Jaja nu ska jag vara social och snart kommer Sander, jihhoo!!
Ikväll ska jag på spelning sen hem och sova med äslklingen.
Vad ska ni hitta på? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: