ellinorjohannesson

Chilling in Da Sofa!

Kategori: Allmänt

Jag sitter i min soffa och väntar på att min kära pojkvän ska svara på mitt mess men det verkar inte som att han har lust. Måndag igen då.. Hur känns det? Personligen så Hatar jag måndagar men det kan vara för att jag börjar 13.20 och har en lektion och slutar tjugo över två... Fett ovärt.
Jag vill bara säga att jag vet att det var dumt av mig att skriva för och efter namn på mitt förra inlägg om Mikaela men jag var extremt upprörd eftersom att hon gjort Jennelie så illa genom åren. Men JA, jag ångrar det men det är inget jag kommer ändra nu, men jag vet att det inte var rätt av mig att hänga ut henne som jag gjorde men som sagt så var jag riktig förbannad på henne.

Iallafall... Idag ska jag kanske träffa Asse. Har inte träffat henne på några dagar så jag saknar henne! Här har ni några gamla bilder på mig och henne! 

Kommentarer

  • Jamie mothafuckaaaaaa säger:

    FUCKING UPPDATERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    2012-02-22 | 02:52:05

Kommentera inlägget här: